HUPSZI

KÁRTYAJÁTÉK

Tereljétek el a tanárok figyelmét Hupszi csínytevéseiről!
Nem beszélhettek egymással, de meg kell próbálnotok úgy éberség és szundi kártyákat kijátszani, hogy legalább az egyikőtök éber legyen. Ha nem így tesztek, a tanárok észreveszik Hupszit és ha ez túl sokszor történik meg elveszítitek a játékot még a körök lejárta előtt. Ha meg tudjátok őt védeni a játék végig, akkor viszont közösen nyertetek. Ha már jól megy, plusz kihívásként pontozó lapokat is használhattok, hogy tudjátok mennyire voltatok eredményesek.

“Úton a suli felé egy kedves kis szőrmók bukkan elő a bokorból. Miután megkínáljátok az uzsonnátokból, megsimogatjátok, rögtön bemutatkozik: Hupszinak hívják. Látszik, hogy milyen magányos, ezért egyikőtök beteszi a táskájába, és becsempészitek a suliba, noha oda szőrös állatot bevinni tilos! Persze ekkor még nem sejtitek, hogy Hupszi mekkora bajkeverő… a tanárok pedig ugyancsak résen vannak. Igyekeztek szemmel tartani őket, de néha elkalandoztok, és ők észreveszik, hogy valaki megrágta a könyveket, kiszórta a virágföldet… Négyszer még sikerül kimagyarázni a dolgot, de ötödikre fülön csípik Hupszit, és kipenderítik, ti pedig mehettek az igazgatóhoz!”
Pagony


CIKKEK