Dolgozzunk együtt!

Szeretnél saját játékot terveztetni? Társasjátékos rendezvényt szervezel? Már ismert márkádat támogatnád meg egy játékos megoldással vagy egy kizárólag nektek készült játékkal

Szabadúszó játéktervezőként és társasjátékokkal foglalkozó szakemberként a napjaim soha sem unalmasak. Rengeteg üzleti megbeszélésen, játéktesztelésen, társasjáték fejlesztői találkozón, társasjátékos rendezvényen veszek részt.

Youtube vlogunk forgatási munkálataiban tartalommenedzserként és színészként is dolgozom, országszerte előadásokat tartok. Fontos számomra, hogy eladóként is folyamatosan képezzem magam, így improvizációs színházban játszom, tréningezem az Itt és Most társulattal.

Emellett sokat utazom, hiszen üzleti trénerként és coachként tartok cégek részére játékos, fejlesztő workshopokat, egyedi fejlesztésű tréningeket.  Az Eureka Games-szel rendezvények, csapatépítő tréningek és szervezeti játékosítással kapcsolatos projektek fejlesztőjeként és játékmesterként dolgozom együtt.

Mivel tudsz hozzám fordulni?

A közös munka nálam mindig a beérkező igény után egy igényfelméréssel, majd egy közös egyeztetéssel kezdődik. Szeretek személyesen is találkozni a leendő partnereimmel, így könnyebben tudjuk egyeztetni a leendő projekt minden apró részletét. 

A megegyezés után játékötleteket készítek, melyek tervezését, kidolgozását, és szűk körű tesztjeit végigkísérem egészen a kiadásig. Minden közös projekt más és más, ezért egyedi egyeztetések tükrében születnek.

Fontos, hogy egyszerre általában több kiadás alatt álló társasjátékon is dolgozom, ezért sajnos kapacitás függően tudok csak újabb megrendeléseket vállalni. Így amennyiben játék tervezésében gondolkodsz velem, kérlek laza időkerettel számolj! Idő hiányában kiadás előtt álló, már tervezési fázisban lévő játékok továbbfejlesztését, egyéni tesztelését, mentorálását a saját munkáim mellett már nem tudom vállalni. 

Az egyik kiemelkedő szakmai példakép számomra a híres matematikus és játéktervező, dr. Reiner Knizia, aki számtalan emberrel ismertette meg a társasjátékozást.

Híres gondolata, hogy egy játék akkor van kész, ha már nem tudunk elvenni belőle anélkül, hogy a lényege sérülne“.

Számomra is tervezői/fejlesztői minta a “kevesebb több” szabály.

Szeretem, amikor egy-két stabil, könnyen követhető szabály mentén nyílik ki a játék belső univerzuma.